Interim Management
Interim Management je poskytovanie zručností osvedčeného a skúseného manažéra na riadenie projektu.
Naši manažéri prevezmú zodpovednosti vo vašom tíme, kde budú odovzdávať svoje know how a viesť zverenú úlohu pokial splnia stanovené ciele.
Prinášame odborné znalosti, ktoré hľadáte. Či už ide o Change management, krízové riadenie, technické zručnosti alebo dočasný nedostatok pracovnej sily - máme pre vás toho správneho manažéra.
Služba sa začína vstupným pohovorom so zodpovednými osobami pre stanovenie úloh, nastavenie potrebných procesov a predstavenie kandidátov. Končí až po splnení úloh Interim Manažéra.
Monitorujeme celý priebeh u klienta a Interim Manažéra od A po Z, aby sme zabezpečili spokojnosť zákazníka.
Typické oblasti, na ktoré sa Interim Manažment používa:
- Krízové riadenie
- Rozvoj podnikania
- Project Management
- Odovzdanie Know how Vaším zamestnancom
- Rozvoj výkonnosti a zlepšenie efektívnosti po akvizícii
- Integračné fúzie a akvizície
- Kritické situácie v dôsledku COVID19
Výhody nasadenia Interim Manažéra:
- Okamžitá dostupnosť
- Rozsiahle riadiace schopnosti
- Znalosť konkrétneho odvetvia, trhu alebo krajiny
- Osvedčené odborné znalosti pri dosahovaní výsledkov pre podobné typy úloh